0 1 5.01.2012Brain współpracuje z agencją PRpublic relations TweetAgencja reklamowa Brain rozpoczęła współpracę z agencją Sugar & Spice Public Relations.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53957 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.01.2012Mechanizmy społecznościowe w radiu EskaRadio Eska rozbudowało swój internetowy serwis o nowe funkcjonalności. Pozwalają one użytkownikom na wybór utworów, które zostaną odtworzone na antenie, dedykowanie hitów znajomym, a także branie udziału w procesie decyzyjnym dotyczącym ramówki stacji.
0 1 0 0 0 5.01.2012Chuck Norris w kampanii BZ WBK?Jak informuje „Press”, Chuck Norris może być kolejną (po Banderasie, DeVito czy Depardieu) gwiazdą reklamującą produkty banku BZ WBK. Biuro prasowe banku nie chce komentować tej informacji.
2 1 0 0 0 5.01.2012„Polska numerem 1” w niepłaceniu abonamentu (wideo)65% Polaków nie płaci abonamentu RTV, mimo że należy on do najniższych w Europie – wynika z danych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W porównaniu z Niemcami i Wielką Brytanią, gdzie opłata wynosi blisko 200 euro, w Polsce to równowartość 45 euro. O ustawowym obowiązku wnoszenia opłaty abonamentowej przypomina rozpoczynająca się właśnie kampania Związku Pracodawców Mediów Publicznych.
0 1 0 0 0 5.01.2012Czas reklamowy w Atmedia podrożałAtmedia rozpoczyna sprzedaż lutowej kampanii. Koszt dotarcia w prime time wzrośnie o 19 proc. Reklamodawcy mogą już korzystać z oferty pakietów demograficznych.