- 1
- 2
Brad Pitt w kampanii ekspresu Rivelia marki De’Longhi
Włoska marka ekspresów do kawy De’Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii „Perfetto 2.0”. Jej ambasadorem jest Brad Pitt. Tym razem promuje ekspres automatyczny Rivelia.
„Perfetto 2.0” to kampania kontynuująca wizerunkową historię, którą marka rozpoczęła kilka lat temu. Ambasador marki Brad Pitt w spocie telewizyjnym przemierza Toskanię, prezentując design i funkcjonalność ekspresu Rivelia. Głównym hasłem tegorocznej kampanii jest: „Zmieniaj ziarna kawy tak, jak lubisz”.
Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w digitalu (display, rich media, wideo), telewizji i DOOH. Koordynacją działań na polskim rynku zajmuje się należąca Group One agencja Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. Odpowiedzialna jest za strategię, planowanie i zakup mediów dla całej grupy. W ramach modelu house of communication Mediaplus w obszarach paid search, programmatic oraz paid social współpracuje z Salestube, natomiast z agencją Labcon w zakresie działań rich media.
- 2