Rivelia w kampanii „Perfetto 2.0” - Marketing przy Kawie
Brad Pitt w kampanii ekspresu Rivelia marki De’Longhi
  • 1
  • 2
27.09.2024

Brad Pitt w kampanii ekspresu Rivelia marki De’Longhi

Włoska marka ekspresów do kawy De’Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii „Perfetto 2.0”. Jej ambasadorem jest Brad Pitt. Tym razem promuje ekspres automatyczny Rivelia.

„Perfetto 2.0” to kampania kontynuująca wizerunkową historię, którą marka rozpoczęła kilka lat temu. Ambasador marki Brad Pitt w spocie telewizyjnym przemierza Toskanię, prezentując design i funkcjonalność ekspresu Rivelia. Głównym hasłem tegorocznej kampanii jest: „Zmieniaj ziarna kawy tak, jak lubisz”.

Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w digitalu (display, rich media, wideo), telewizji i DOOH. Koordynacją działań na polskim rynku zajmuje się należąca Group One agencja Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. Odpowiedzialna jest za strategię, planowanie i zakup mediów dla całej grupy. W ramach modelu house of communication Mediaplus w obszarach paid search, programmatic oraz paid social współpracuje z Salestube, natomiast z agencją Labcon w zakresie działań rich media.

  • 2
Kampania ekspresu Rivelia

Kampania ekspresu Rivelia

Kampania ekspresu Rivelia

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2024

26 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2024

Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.