Rivelia w kampanii „Perfetto 2.0” - Marketing przy Kawie
Brad Pitt w kampanii ekspresu Rivelia marki De’Longhi
  • 1
  • 2
27.09.2024

Brad Pitt w kampanii ekspresu Rivelia marki De’Longhi

Włoska marka ekspresów do kawy De’Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii „Perfetto 2.0”. Jej ambasadorem jest Brad Pitt. Tym razem promuje ekspres automatyczny Rivelia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2024

26 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
26.09.2024

Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.