Bracia Kacperczyk promują orzeszki Felix Crispers - Marketing przy Kawie
Bracia Kacperczyk promują orzeszki Felix Crispers
  • 1
  • 4
6.10.2025

Bracia Kacperczyk promują orzeszki Felix Crispers

Tej jesieni rusza halowa trasa koncertowa zespołu Kacperczyk. Towarzyszy jej kampania Felix Crispers. Limitowana edycja orzeszków została zaprezentowana w live session z braćmi.

We współpracy z braćmi Kacperczyk powstała limitowana edycja orzeszków Felix Crispers. Łączy w sobie dwa smaki – łagodniejszego Cheddar & Blue Cheese oraz ostrzejszego Hot Paprika & Red Pepper. Ma to nawiązywać do zespołu, który tworzą dwaj bracia. Produkt w opakowaniu z motywem biało-czarnej spirali dostępny jest w sieci sklepów Żabka do końca grudnia. Promuje trasę koncertową znanego duetu, zaplanowaną z okazji premiery jego najnowszej płyty „Wszyscy jesteśmy Kacperczyk”.

Trasa rozpocznie się 22 października w Poznaniu i zakończy 3 grudnia w Lublinie. Po drodze bracia odwiedzą Wrocław, Katowice, Gdynię i Warszawę (odpowiednio: 7, 15, 22 i 28 listopada). W październiku w sieci Żabka wystartuje konkurs, w którym do wygrania będą bilety.

Na koncertach na fanów będzie czekała specjalna strefa, gdzie będą mogli spróbować nowości od Felix Crispers. W ramach współpracy powstał także specjalny materiał braci (live session) z lokowaniem produktu, który można obejrzeć na kanale YouTube zespołu.

Jest to forma teledysku z fragmentami trzech utworów z nowej płyty artystów. W nagraniu zrealizowanym na stacji metra Pole Mokotowskie w Warszawie wzięli udział fani zespołu Kacperczyk. Mieli przy tym okazję spróbować nowych orzeszków. Za koncepcję i reżyserię live session odpowiada agencja kreatywna Andiamo.

Lokowanie Felix Crispers w transmisji na żywo braci Kacperczyk

Lokowanie Felix Crispers w transmisji na żywo braci Kacperczyk

Lokowanie Felix Crispers w transmisji na żywo braci Kacperczyk

Lokowanie Felix Crispers w transmisji na żywo braci Kacperczyk

Felix Crispers to połączenie prażonych orzeszków ziemnych marki Felix i chrupkiej skorupki o intensywnym smaku

Do tej pory linia obejmowała trzy smaki:

  • Classic Paprika,
  • Crispy Onion,
  • Hot & Spicy.

Niedawno portfolio Felix Crispers przeszło metamorfozę i na rynek wchodzą nowości: Hot

  • Paprika & Red Pepper,
  • Creamy & Roasted Paprika,
  • Cheddar & Blue Cheese.

– Marka Felix Crispers już od kilku lat jest związana z polską sceną muzyczną. Spotykaliśmy się z młodymi fanami hip-hopu i rapu na takich wydarzeniach jak SBM FFestival, Clout Festival czy Sun Festival. Współpraca z zespołem Kacperczyk jest więc dla nas naturalnym krokiem w rozwoju brandu, a jego jesienna trasa – idealnym momentem na połączenie sił. Bracia Kacperczyk przełamują schematy, tworząc nową jakość w polskiej muzyce, a my stworzyliśmy nowe Felix Crispers, które świetnie sprawdzą się podczas spotkań z przyjaciółmi. Razem pokazujemy, że warto próbować nowości, łączyć różne smaki oraz style – mówi Katarzyna Fil, junior brand manager marki Felix w firmie Intersnack Poland, odpowiedzialna za pomysł oraz współpracę z braćmi Kacperczyk po stronie firmy.

We współpracy z artystami firmę Intersnack wspiera także Piloci Agency. Zespół Kacperczyk reprezentuje wytwórnia SBM Studio. Sesję zdjęciową z ich udziałem zrealizował Mikołaj Marczuk. Współpraca marki Felix z braćmi Kacperczykami oraz wprowadzenie odświeżonej linii orzeszków Felix Crispers wspierane jest kampanią digitalową oraz działaniami PR. Za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za PR – MSL Group.

Linia Felix Crispers to jeden z kluczowych subbrandów w portfolio marki Felix. Cieszy się dużą popularnością, szczególnie wśród pokolenia Z, które docenia ją za chrupkość i różnorodność smaków. Wprowadzenie odświeżonej linii będzie wspierane kampanią digitalową.

  • 2
Felix Crispers Double Sensation

Felix Crispers Double Sensation

Felix Crispers edycja limitowana

Felix Crispers edycja limitowana

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 października 2025