Bosch – ulubiona marka Polaków 2006
  • 0
  • 1
7.09.2006

Bosch – ulubiona marka Polaków 2006

Marka Bosch okazała się jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała dwa prestiżowe wyróżnienia: tytuł Superbrands oraz CoolBrands. Jako jedyna marka na rynku AGD uzyskała oba wyróżnienia, potwierdzając swoją wyjątkową pozycję w świadomości zarówno ekspertów od mediów i marketingu, jak i polskich konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2006

Nowe logo Grupy Kolastyna S.A.

Wczoraj Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podjęło uchwałę o zmianie nazwy firmy Laboratorium Kolastyna SA na Grupa Kolastyna SA. Decyzja ta jest związana z planowanym debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie: to właśnie spółka Grupa Kolastyna SA przeprowadzi ofertę publiczną, najpóźniej do końca II kwartału 2007 roku. Zmianie nazwy przez lidera polskiego rynku kosmetyki słonecznej towarzyszy wprowadzenie nowego logo. Ma ono charakter korporacyjny.