Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro
  • 1
  • 4
15.03.2021

Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro

Marka Alpro rozpoczęła kampanię, w której kieruje przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie czy dolać napój owsiany do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga aktorowi w urozmaicaniu menu.

Kampania skupia się na pokazaniu różnorodności smaków Alpro, wpływu roślinnej diety na nasze zdrowie oraz otaczający nas świat. Dodatkowo bohaterowie kampanii podkreślają, jak łatwo jest dodać więcej roślin do codziennej diety.

Kampania obejmuje internetowe wideo, kreacje outdoorowe (citylight oraz wielki format), display i social media. Hasło, które występuje na kreacjach z Borysem Szycem, brzmi: „Roślinna dieta to najlepszy scenariusz dla naszej planety”.

Koncepcję kampanii przygotowała Feeders Agency, która obsługuje markę w pełnym zakresie. Produkcją treści zajęła się Papaya Films, spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek. Media planuje i kupuje Mediacom.

  • 4
Borys Szyc

Borys Szyc przechodzi na roślinną dietę

Dorota

4 tygodnie temu

Firmie Danone nie przeszkadza, że ten pan dopiero co reklamował McDonald's?

KS

4 tygodnie temu

@Dorota: może w przypadku niektórych znanych aktorów McDonald's woli siedzieć cicho niż się awanturować.
Poza tym, lepszy znany wielbiciel hamburgerów kojarzący się pozytywnie z roślinkami niż ex-wielbiciel gnębiony przez korpo McDonald's.

15 marca 2021

12 marca 2021