Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro - Marketing przy Kawie
Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro
  • 1
  • 4
15.03.2021

Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro

Marka Alpro rozpoczęła kampanię, w której kieruje przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie czy dolać napój owsiany do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga aktorowi w urozmaicaniu menu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dorota

4 lata temu

Firmie Danone nie przeszkadza, że ten pan dopiero co reklamował McDonald's?

Rozwiń komentarze

15 marca 2021

12 marca 2021