Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro
  • 1
  • 3
16.05.2022

Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro

Na rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro Psst!… to nie mlek*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. W kampanii promującej napój występują Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Influencer marketing – dobre praktyki. Ruszył polski serwis, który je zawiera

Serwis InfluencerMarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu. Kierowany jest do influencerów i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad, począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, jakie są zasady współpracy oraz jak oznaczać posty reklamowe. Serwis został stworzony przez IAB Polska. Patronat nad nim objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

  • 8
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Impact’22 – ponad 450 wystąpień o najważniejszych trendach i zjawiskach współczesności

Premier Morawiecki zapowiada emisję nowych obligacji. Minister Cieszyński ogłasza przebudowę portalu mObywatel. Prof. Poliakowa tłumaczy stan relacji Europa – USA, a prof. Harari – stan rasy ludzkiej w ogóle. Wreszcie Robert Kubica, który opowiada swoją poruszającą historię sportowca i człowieka. Tak w telegraficznym skrócie wyglądał Impact’22 – kongres gospodarczo-technologiczny.