Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro
  • 1
  • 3
16.05.2022

Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro

Na rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro Psst!… to nie mlek*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. W kampanii promującej napój występują Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.

Borys i Kasia jako początkujący w świecie roślinnej diety okazują w spocie pozytywne zaskoczenie smakiem i konsystencją produktu. Aktor pojawił się w kampanii Alpro przed rokiem. Wokalistka słynąca m.in. z dystansu do siebie i całego świata fit dołącza do grona ambasadorów w tym roku. Na swoim profilu na Instagramie przyznaje, że w jej domu panuje „alproholizm” i że „na Alpro zęby zjadła”. Dzięki tej współpracy marka kontynuuje komunikację swojej misji przechodzenia na dietę roślinną małymi krokami.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Nosowska (@nosowska.official)

Kampania potrwa do końca czerwca. W jej zakres wchodzi wideo przygotowane do Internetu, kreacje OOH, billboard sponsorski w telewizji, kampania display i social media oraz współpraca z influencerami. W czerwcu marka zacznie też współpracę z Targami Śniadaniowymi.

  • Strategia komunikacji i big idea: Feeders Agency
  • Produkcja wideo i sesja zdjęciowa: Papaya Films
  • Reżyser: Daniel Jaroszek
  • Operator: Piotr Uznański
  • Postprodukcja: Lunapark
  • Współpraca z Targami Śniadaniowymi: El Padre
  • 3
Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro

Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro

Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro
Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro

 

 

16 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Influencer marketing – dobre praktyki. Ruszył polski serwis, który je zawiera

Serwis InfluencerMarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu. Kierowany jest do influencerów i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad, począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, jakie są zasady współpracy oraz jak oznaczać posty reklamowe. Serwis został stworzony przez IAB Polska. Patronat nad nim objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

  • 8
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Impact’22 – ponad 450 wystąpień o najważniejszych trendach i zjawiskach współczesności

Premier Morawiecki zapowiada emisję nowych obligacji. Minister Cieszyński ogłasza przebudowę portalu mObywatel. Prof. Poliakowa tłumaczy stan relacji Europa – USA, a prof. Harari – stan rasy ludzkiej w ogóle. Wreszcie Robert Kubica, który opowiada swoją poruszającą historię sportowca i człowieka. Tak w telegraficznym skrócie wyglądał Impact’22 – kongres gospodarczo-technologiczny.