Borusiński i Stankiewicz w kampanii OLX na temat bezpieczeństwa w sieci
  • 1
  • 4
16.11.2022

Borusiński i Stankiewicz w kampanii OLX na temat bezpieczeństwa w sieci

Jeśli wpłaciło się w ciemno wysoką zaliczkę na poczet rezerwacji mieszkania, należy się spodziewać, że pieniądze przepadną. Jeśli ktoś poprosił o wysłanie skanu dowodu pod pretekstem rekrutacji, weźmie na nasze dane kredyt. Na takim koncepcie opiera się najnowsza kampania serwisu OLX.

Bohaterowie kampanii ostrzegają, przypominają i tłumaczą, jak nie dać się oszukać w sieci. Seria krótkich, pouczających filmów powstała z udziałem aktorów kabaretowych:

  • Jacka Borusińskiego (w roli Sherlocka)
  • Sebastiana Stankiewicza (w roli Watsona)

Ich detektywistyczne biuro odwiedzają współcześni bohaterowie, którzy padli ofiarą internetowych oszustów. Kampania kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców. Składają się na nią dłuższe formy wideo publikowane na FB i YT, a także krótsze na TikToka czy Stories – dla młodszych widzów.

W ramach kampanii powstały cztery spoty, każdy poświęcony innemu oszustwu w sieci. Kampania trwa od 15 listopada i jest dostępna na profilach marki OLX w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja PZL. Produkcja – Lucky Luciano Pictures.

  • 4
OLX z kampanią edukacyjną

OLX z kampanią edukacyjną

OLX z kampanią edukacyjną
OLX z kampanią edukacyjną

 

15 listopada 2022