Bombonierka-książka promuje poradnik „Skuteczna reklama”
  • 0
  • 1
15.10.2007

Bombonierka-książka promuje poradnik „Skuteczna reklama”

Firma Słodkie Upominki jest patronem książki „Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać”, autorstwa Moniki Bartnik. W ramach patronatu zaprojektowano i wyprodukowano bombonierki-książki, które będą pełnić rolę gadżetu promocyjnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2007

Tygodnik Powszechny - zmiana dnia sprzedaży oraz bezpłatne e-wydanie

„Tygodnik Powszechny” zmienia pierwszy dzień sprzedaży. Od tego tygodnia „TP” pojawiać się będzie w sprzedaży w całej Polsce w środy, a nie jak dotychczas, we wtorki. Najnowszy 42. numer „Tygodnika Powszechnego” do nabycia od środy 17 października. Przesunięcie terminu zamknięcia numeru umożliwi redakcji zamieszczanie najbardziej aktualnych relacji z niedzielnych wydarzeń w Kościele w Polsce i na świecie.