Bój o nową kampanię marki Bols
  • 0
  • 1
11.10.2004

Bój o nową kampanię marki Bols

Firma BOLS należąca do koncernu Remy-Cointreau ogłosiła przetarg na kampanię kreatywną dla marki stołowych win kalifornijskich Carlo Rossi. Do przetargu zaproszono 4 agencje: G7, Ogilvy One, 4 Fame i GPD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.10.2004

Wyprawka dla studenta pierwszego roku

Od 8 października do 4 listopada 2004 marki Rexona i Reserved organizują wspólną akcję promocyjną adresowaną do studentów pierwszego roku. W salonach Reserved w całym kraju, oprócz porad jak postępować by debiut na wyższej uczelni wypadł w jak najlepszym stylu, każdy pierwszoroczniak otrzyma 10% zniżkę na zakupy. Ponadto, każda świeżo upieczona studentka, która zakupi coś ciemnego, otrzyma antyperspirant Rexona Crystal, który nie zostawia białych śladów na ubraniu.