Boiron i Aurora Communication - PR dla homeopatii
  • 0
  • 1
6.03.2007

Boiron i Aurora Communication – PR dla homeopatii

Agencja Aurora Communication, należąca do grupy Pegasus, podpisała umowę na dalszą współpracę z BOIRON – światowym liderem w homeopatii. W ramach współpracy Agencja prowadzi dla Klienta pełen zakres działań public relations: PR produktowy, korporacyjny oraz media relations. Aurora Communication będzie pracować nad dalszym zwiększeniem rozpoznawalności leków Boiron oraz budową pozytywnego wizerunku homeopatii, jako metody terapeutycznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

„Cream” docenił kampanię Coca-Cola Light zrealizowaną przez Starcom i Next

W najnowszym wydaniu kwartalnika „Cream Magazine”, jednego z najbardziej prestiżowych na świecie tytułów zajmujących się promowaniem kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zaprezentowana została kampania marki Coca – Cola Light, zrealizowana przez dom mediowy Starcom i Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest. Projekt, jako jedyny przykład z polskiego rynku, znalazł się wśród 36 najciekawszych zdaniem „Cream Magazine” akcji reklamowych na świecie.