- 1
- 1
Bogini Netia zstępuje z Olimpu w kolejnej kampanii Netii
Kampania telewizyjna wykorzystuje platformę komunikacyjną z postacią Netii – bogini internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki. W tej roli aktorka Katarzyna Kwiatkowska.
W nowej odsłonie bogini Netia zstępuje z Olimpu wprost do mieszkania, do którego akurat wprowadza się rodzina. Doradza jej w zakresie zapewnienia multimedialnej rozrywki, proponując światłowód z telewizją 4K i dostępem do serwisu Max.
– W ciągu roku od premiery nowej platformy komunikacyjnej potwierdziły się nasze przeczucia, wsparte wynikami badań konsumenckich. Te wskazywały, że koncept kreatywny i Katarzyna Kwiatkowska jako ambasadorka marki to strzał w dziesiątkę. Konsumenci ciepło przyjmują polecane przez boginię Netię rozwiązania w zakresie nieziemskiej rozrywki, np. w pakietach z Disney+ czy Max – mówi Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C, członek zarządu Netii.
Kampania telewizyjna wystartowała 30 sierpnia i potrwa do 6 października br. Na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery) oraz na YouTube emitowane będą 30 i 15-sekundowe spoty. We wrześniu reklamy nawiązujące do spotów telewizyjnych pojawią się na setkach autobusów komunikacji miejskiej w kilkunastu miastach.
W klubach fitness, na citylightach i ramkach wewnątrz środków komunikacji miejskiej Netia będzie promować ofertę z umową na 9 miesięcy na internet solo lub pakiety z Disney+ i/lub Max
Koncept kreatywny stworzyła agencja kreatywna Red8 z Grupy Dentsu. Media kupił dom mediowy iProspect (Grupa Dentsu) oraz EssenceMediacom (część online). Spoty wyprodukowała firma TFP.
- 1