„Bo najważniejsze są emocje” – Tyskie przypomina o sponsoringu sportu (wideo)
  • 1
  • 1
20.08.2015

„Bo najważniejsze są emocje” – Tyskie przypomina o sponsoringu sportu (wideo)

Rozpoczęła się kampania Tyskiego, która przypomina o działaniach marki związanych ze sponsoringiem sportu. Marka organizuje też akcję, w której kibice będą mogli pomóc ulubionym drużynom w uzyskaniu funduszy na rozwój.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2015

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Ruszył „Projekt Klub” – konkurs na Szefa Klubu (wideo)

Ruszyła akcja jednej z marek whisky z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Firma organizuje konkurs pod szyldem „Projekt Klub”, w którym każdy ma szansę zostać przez tydzień szefem jednego z najlepszych klubów w Polsce i zorganizować w nim imprezę swoich marzeń. Dodatkowo może otrzymać managerskie honorarium w wysokości 5 tysięcy złotych za tydzień pracy.
(informacja promocyjna)