BMW usuwa reklamę ukazującą wyścig z pociągiem
  • 1
  • 0
29.10.2018

BMW usuwa reklamę ukazującą wyścig z pociągiem

19 października na profilu BMW Polska na Facebooku pojawił się spot „Przejazd kolejowy w mieście M.”. Ukazywał samochód, który pędził wzdłuż torów kolejowych. Po krytyce marka zdecydowała się na usunięcie filmu.

W kilkudziesięciosekundowym filmie można było zobaczyć luksusowy samochód, który z ogromną prędkością wyjeżdża z tunelu i mknie wzdłuż kolejowych torów. Wjeżdża na przejazd tuż przed opuszczeniem szlabanu, a jadący pociąg ustępuje mu pierwszeństwa.

Po publikacji spotu posypały się krytyczne komentarze. Do sprawy odniosły się m.in. PKP Polskie Linie Kolejowe. Firma przypomniała o tym, jak niebezpieczna jest brawurowa jazda przy przejeździe kolejowym. Przewoźnik załączył też film powstały w ramach kampanii „Bezpieczny przejazd – szlaban na ryzyko!”. W tym materiale w podobny sposób z pociągiem ściga się Cyber Marian. Wyścig jednak nie kończy się dla influencera szczęśliwie.

W odpowiedzi na krytyczne głosy BMW usunęło spot. Marka poinformowała również, że film był elementem globalnej kampanii. Przedstawia ona utopijne miasto, w którym wszystko stworzone zostało dla wygody kierowców.

Film wciąż dostępny jest w kanale YouTube BMW M.

Rita

2 tygodnie temu

Ale bezmyślna reklama, kto wpadł na taki głupi pomysł?

lolman

2 tygodnie temu

@Rita: jakiś osioł z "działu kreatywnego" jakieś firmy, która chciała nakręcić Szybkich co się Wściekli 303

lolman

2 tygodnie temu

Jeśli chcesz pogłębić negatywne stereotypy o marce podążaj za BMW.
Reklama głupia bo na 100% znajdą się naśladowcy
a wizerunkowo to strzał w stopę. Z obrzyna.

29 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3
29.10.2018

Zakaz handlu w niedziele a wyniki centrów i sieci handlowych. Analiza Retail Institute

Retail Institute opublikował wyniki odwiedzalności i obrotów centrów handlowych w okresie od 1 stycznia do 14 października 2018 r. W zestawieniu uwzględniono zmiany, które nastąpiły po wprowadzeniu nowych regulacji prawnych zakazujących handlu w niedziele (5 marca). Okazuje się, że odwiedzalność w ponad 120 obiektach biorących udział w projekcie spadła o 3,07% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r.

26 października 2018