BMW Polska oferuje samochód zastępczy pielęgniarce, która padła ofiarą wandalizmu
  • 0
  • 1
29.04.2020

BMW Polska oferuje samochód zastępczy pielęgniarce, która padła ofiarą wandalizmu

Pielęgniarka gliwickiego szpitala, wychodząc rano do pracy, zastała swój samochód z przebitymi oponami i pomalowany farbą. BMW Polska zaoferowało, że ofiaruje jej nowy pojazd na czas naprawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2020

Reklamy związane z koronawirusem zyskują 9% więcej uwagi. Badanie firmy Lumen

Wiele marek dostosowuje przekaz reklamowy do trwającej pandemii i stara się reagować na zmieniające się priorytety konsumentów. Okazuje się, że podjęcie tego wysiłku ma sens. Według badania eyetrackingowego firmy Lumen reklamy dostosowane do kryzysu Covid-19 zyskują ponad 9% więcej uwagi niż norma sprzed kryzysu. Z kolei reklamy, których nie dostosowano do obecnej sytuacji, przyciągają prawie 5% mniej uwagi.