BMW Group Polska wybiera Grayling Poland - Marketing przy Kawie
BMW Group Polska wybiera Grayling Poland
  • 0
  • 1
29.08.2019

BMW Group Polska wybiera Grayling Poland

1 sierpnia rozpoczęła się współpraca BMW Group Polska z Grayling Poland. Agencja zajmie się doradztwem i realizacją strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikacją korporacyjną i lifestyle’ową wokół modeli marek BMW i Mini. Będzie też realizować działania CSR oraz doradzać w sytuacjach kryzysowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 sierpnia 2019

28 sierpnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
28.08.2019

Profil polskiego kibica Ekstraklasy. Kim jest, ile ma lat, z kim flirtuje przez Internet? Analiza Selectivv

Średnio mecze Ekstraklasy przyciągają 22% kobiet. Legia Warszawa, Miedź Legnica, Lechia Gdańsk i Zagłębie Lubin – to na trybunach tych stadionów znajdziemy najwięcej fanek piłki nożnej. Najchętniej na ligowe mecze chodzą osoby w wieku 36–40 lat, a studenci stanowią 5,59% publiki. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o kibicach na stadionach Ekstraklasy? Firma Selectivv opublikowała badanie obejmujące dane zebrane pasywnie na wszystkich szesnastu stadionach w sezonie 2018/2019.