- 0
- 1
Bluerank Healthcare – nowy dział marketingu medycznego w ramach Bluerank
W agencji Bluerank powstał interdyscyplinarny zespół obsługi branży healthcare, którego celem jest kompleksowe wsparcie firm z branży medycznej w działaniach digital marketingowych. Bluerank Healthcare jest odpowiedzią na rosnące potrzeby sektora opieki zdrowotnej i coraz bardziej złożone regulacje prawne.
Bluerank Healthcare to zespół specjalistów, którzy od lat wspierają marki z obszaru ochrony zdrowia. Działania obejmują:
- kanały płatne (Google Ads, social media ads, Bing, Criteo),
- organiczne (SEO, CNT, social media, analityka internetowa).
Bliska współpraca z pozostałymi działami agencji umożliwia kompleksową obsługę projektów także w zakresie strategii, kreacji, media buying, programmatic, IT, AI oraz technologii. Bluerank zapewnia, że:
- każdy projekt prowadzony jest przez senior account managera z doświadczeniem w branży medycznej,
- niektórzy członkowie zespołu mają wykształcenie medyczne, co wzmacnia eksperckość i zrozumienie realiów branży.
– (…) Od kilkunastu lat prowadzimy z sukcesami projekty z branży medycznej. Wierzymy, że nowe podejście pozwoli nam jeszcze lepiej rozumieć i sprostać wyzwaniom, przed którymi stoi sektor zdrowotny (…) – przekonuje Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.
– Współpraca z podmiotami medycznymi wymaga:
- aktualnej wiedzy marketingowej,
- znajomości narzędzi digitalowych,
- wysokich standardów etycznych,
- zgodności z bieżącymi przepisami prawa dotyczącymi reklamy w branży medycznej.
Dlatego na początku roku utworzyliśmy zespół interdyscyplinarny składający się z ekspertów łączących kompetencje marketingowe z doświadczeniem medycznym – dodaje Agnieszka Węglewska, digital growth manager w Bluerank Healthcare.

Bluerank Healthcare – nowy dział marketingu medycznego w ramach Bluerank