0 1 10.06.2008Blue Grass dla Selena S.A.public relations TweetAgencja Blue Grass zaprojektowała katalog produktów linii Abizol, sygnowanych marką Tytan Professional.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53956 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 1 0 0
0 1 0 0 1 10.06.2008AdAction dla Super ExpressuWydawnictwo Murator S.A. uruchomiło portal informacyjno-rozrywkowy se.pl, który jest zupełnie nową odsłoną dziennika „Super Express” w Internecie. Sekcja gier on-line dla portalu se.pl została przygotowana przez firmę AdAction, specjalistę od gier internetowych.
0 1 0 0 1 10.06.2008Address Points - nowe narzędzie Imagis i GfK PoloniaImagis S.A. we współpracy z instytutem badawczym GfK Polonia wprowadził najnowszą wersję rozwiązania Address Points, służącego do optymalizacji analiz marketingowych i sprzedażowych. Jest to największa baza socjo - ekonomiczna zobrazowana na mapach cyfrowych, która obejmuje ponad 5 milionów rekordów w całej Polsce.
0 1 0 0 1 10.06.2008Nowa kampania firmy CIBA Vision skierowana do młodzieżyOd maja 2008 CIBA Vision rozpoczęła nową zintegrowaną kampanię marketingową, mającą na celu zwiększenie świadomości na temat soczewek kontaktowych wśród nastolatków. Kampania zatytułowana "Wyraź to swoimi oczami, wyraź to soczewkami" informuje, że soczewki kontaktowe pozwalają nastolatkom na swobodę w wyrażaniu siebie.
0 1 0 0 1 10.06.2008Kolekcja 4fun.tv w sklepach sieci HD Heavy Duty4fun.tv wprowadza wspólnie z siecią HD Heavy Duty autorską kolekcję butów i akcesoriów. Specjalna limitowana kolekcja dostępna będzie w sklepach HD Heavy Duty od 20 czerwca.