Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu
  • 0
  • 1
3.01.2008

Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu

4 stycznia b.r. nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer ukaże się książka dotycząca wykorzystania blogów oraz wirtualnych społeczności w marketingu. Autorem tej publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i szkoleniowiec e-marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2008

Ogólnopolski konkurs im. M. Orłowicza rozpoczęty

12 grudnia 2007 roku Polska Organizacja Turystyczna (POT) ogłosiła rozpoczęcie VI edycji konkursu im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe, radiowe i telewizyjne promujące polską turystykę krajową. Organizatorzy zapraszają do udziału w konkursie wszystkich dziennikarzy, którzy w 2007 roku podjęli temat turystyki na łamach prasy, radia i telewizji. Opublikowane prace dziennikarskie można przesyłać do 31 stycznia 2008 roku.