Blogerka i woda marki Evian za 8 euro wywołały poruszenie we Włoszech
  • 0
  • 1
12.10.2018

Blogerka i woda marki Evian za 8 euro wywołały poruszenie we Włoszech

Pod koniec 2017 r. marka wody Evian nawiązała współpracę z włoską blogerką Chiarą Ferragni. Niedawno na sklepowe półki trafiła woda w szklanej butelce zaprojektowanej przez tę influencerkę. Evian z limitowanej serii kosztuje 8 euro za litr. Cena wywołała gorącą dyskusję w social media.

Na etykietach specjalnych butelek umieszczono m.in. gwiazdki, serduszka, strumienie i podpis blogerki. Jak przekonuje marka Evian, ma to być „oda do wolności i młodości ducha” i „emanacja radości życia, która jest znakiem rozpoznawczym Chiary Ferragni”. Sama influencerka ma ponad 15 mln obserwujących na Instagramie.

Przez media społecznościowe przetoczyła się gorąca dyskusja na temat ceny wody. Niektórzy internauci uważają ją za oburzającą i przywołują przykłady osób cierpiących z powodu suszy i utrudnionego dostępu do wody. Inni po prostu wyśmiewają blogerkę i samą markę. Są też i tacy, którzy jej bronią, wskazując, że woda marki Evian zawsze miała wysoką cenę.

Pomimo wielu negatywnych komentarzy woda z limitowanej serii sprzedaje się. Sprawą ma zająć się włoski rząd – podaje „Business Insider”. Senator prawicowego ugrupowania Bracia Włosi, Giampietro Maffoni złożył interpelację w tej sprawie. Sprzedaż wody po kilkakrotnie wyższej cenie może być niezgodna z przyjętą w 2005 r. ustawą o zwalczaniu wygórowanych cen w sektorze żywności.

  • 1

Andersen

1 tydzień temu

Przy okazji debaty o zbyt drogiej wodzie, włoski rząd może zająć się też innymi włoskimi markami, których produkty są zdecydowanie za drogie.
Takie Ferrari powinno być przecież zdecydowanie tańsze!

 

12 października 2018

11 października 2018