Blik wprowadza płatność z banera reklamowego
  • 0
  • 1
13.03.2019

Blik wprowadza płatność z banera reklamowego

Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie wprowadzone przez Blik. Pierwsze wykorzystanie takiego sposobu kupowania Polski Standard Płatności, operator tego systemu, udostępnił w ramach wspólnej akcji z WWF Polska.

W ten sposób sklep internetowy może sprzedawać swoją usługę już na etapie reklamowania jej w Internecie – na dowolnej stronie. Użytkownik nie musi przechodzić z banera reklamowego na stronę sklepu internetowego, gdzie zwykle trzeba przejść przez cały proces zakupu i płatności. Może zapłacić bezpośrednio na banerze reklamowym.

Rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano w ramach wspólnej akcji Polskiego Standardu Płatności i WWF Polska. Użytkownicy mogą w ten sposób wspierać ratowanie sóweczki – najmniejszej sowy żyjącej w naszym kraju. Za każde 10 zł udzielonego wsparcia Blik podaruje dodatkowo 1 m2 chronionego lasu. Rozwiązanie zostało wprowadzone we współpracy z Tpay.

Na banerze internetowym użytkownik widzi szczegóły akcji oraz może wybrać kwotę wparcia, jakiego chce udzielić. Następnie wpisuje kod Blik i po zatwierdzeniu regulaminu akcji oraz płatności finalizuje transakcję. Musi ją potwierdzić w swojej aplikacji bankowości mobilnej, jak każdą płatność Blikiem.

  • 1

13 marca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2019

Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców. W tle walka o pozycję wicelidera. Analiza Codemedia

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie promowali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld zł rocznie. Charakteryzowały się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z szacunków domu mediowego Codemedia. W ubiegłym roku wśród reklamodawców w tym sektorze imponujący wzrost nakładów odnotował Natur Product Zdrovit. Liderem zaś niezmiennie pozostaje Aflofarm.