Blaski i cienie posiadania macicy w reklamie marki Bodyform
  • 1
  • 6
2.07.2020

Blaski i cienie posiadania macicy w reklamie marki Bodyform

Marka podpasek i środków higienicznych Bodyform (w Polsce znana jako Libresse) zaprezentowała spot „Wombstories”. Ukazuje w nim liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety – od miesiączki, przez ciążę, poród, menopauzę, a nawet poronienie.

Kampania rozpoczęła się 1 lipca w Wielkiej Brytanii, krajach skandynawskich i Europie Wschodniej. Ponad 3-minutowy spot jest kontynuacją nagradzanych kampanii „BloodNormal” i „Viva la Vulva”, w których po raz zrezygnowano z pokazywania niebieskiego płynu mającego symbolizować krew menstruacyjną.

W nową reklamę wpleciono animację ukazującą antropomorficzne macice. Dają one kobietom zarówno powody do radości, przyjemność, jak i cierpienie – to fizyczne i psychiczne.

Kampanię przygotowała agencja AMV BBDO. Jak podkreślają w rozmowie z magazynem „Adweek” Nadja Lossgott i Nicholas Hulley, dyrektorzy kreatywni agencji, chcą po raz kolejny przekroczyć granicę i przełamać tabu. Spot wyreżyserowała Nisha Ganatra.

Źródło: www.adweek.com

  • 6
Bodyform

Bodyform ze spotem „Wombstories”

1 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2020

Ponad 1/5 użytkowników mobilnego Internetu to dzieci i młodzież. Analiza Selectivv

Na podstawie danych z okresu od grudnia 2019 do kwietnia 2020 r. oraz z marca 2019 r. firma Selectivv zbadała, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Dzieci i młodzież to profil behawioralny w bazie firmy określony na podstawie korzystania z danych aplikacji lub grup aplikacji. Analizowana próba wyniosła 1 915 596 użytkowników (urządzeń mobilnych) oraz 14 693 020 uruchomień aplikacji z wybranych kategorii.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2020

Allegro Prize – nagroda dla artystów sztuk wizualnych

Platforma e-commerce Allegro i „Contemporary Lynx” – międzynarodowy, niezależny magazyn o sztuce łączą siły i ustanawiają nagrodę Allegro Prize. Jury, w którego składzie znajdują się m.in. Anda Rottenberg, Monika Brodka i Jakub Julian Ziółkowski, wyłoni i wesprze finansowo nowe talenty oraz da twórcom możliwość zaprezentowania prac na niespotykaną dotąd skalę. Łączna pula nagród wynosi 50 tys. zł.