Black Red White z Semahead w Internecie
  • 0
  • 0
21.08.2019

Black Red White z Semahead w Internecie

Firma meblarska Black Red White rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę w Internecie. Wygrała go agencja Semahead.

Przetarg został rozpisany w związku z redefinicją potrzeb marketingowych producenta mebli. Dotyczył kompleksowej obsługi internetowej wykorzystującej synergię działań performance i wizerunkowych. Działania obejmują:

  • planowanie i zakup mediów,
  • działania sprzedażowe na platformach Google, Facebook i Allegro,
  • afiliację, analitykę i optymalizację UX,
  • strategię i realizację działań marketing automation,
  • SEO,
  • działania content marketingowe.

Agencja Semahead powołała zespół do obsługi tego klienta. Realizuje on bieżące działania według specjalnego modelu atrybucji i z dynamiczną lokacją budżetów. Stosuje też autorskie podejście do tworzenia i realizacji strategii marketingowej, wykorzystujące design thinking.

Opracowana przez agencję strategia 360 stopni będzie objęta koncepcyjnym monitoringiem. Zakładane są regularne spotkania korygujące z udziałem uczestników projektu.

Obszar marketingu digitalowego oraz cała branża meblarska podlegają nieustannym zmianom. W związku z tym zmieniają się też nasze potrzeby i zwiększają wymagania. Naszym celem było wyłonienie agencji, która sprosta obecnym warunkom i zapewni kompleksową obsługę w zakresie marketingu 360 stopni.

Zdecydowaliśmy się na ponowne podjęcie i jednoczesne rozszerzenie współpracy z agencją Semahead. Wierzymy, że wysiłki, które podejmiemy wspólnie, będą owocne i przed każdą ze stron otworzą wiele możliwości rozwoju – komentuje Magdalena Matela, e-commerce manager w BRW.

Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia 2019 r. Strony nie ujawniają budżetu kampanii ani czasu trwania umowy.

21 sierpnia 2019

20 sierpnia 2019