Black Red White promuje kuchnie na wymiar
  • 1
  • 1
16.04.2018

Black Red White promuje kuchnie na wymiar

„Kuchnia dopasowana do Ciebie” – to hasło przewodnie kampanii Black Red White. Działania prowadzone są w ramach platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz dom”.

Marka Black Red White promuje linię Senso Kitchens, czyli ofertę kuchni na wymiar. Akcja spotu telewizyjnego toczy się w starej, nieustawnej kuchni.

W roli głównej występuje małżeństwo z małym synkiem. Rodzina spędza czas przy wspólnym śniadaniu. W niezagospodarowanej wnęce, na starym krześle swoje stałe miejsce ma także słoń – ulubiona maskotka chłopca.

W ramach kampanii emitowane będą 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne. Zaplanowano również działania w prasie, Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz eventy w wybranych sklepach marki.

Spot powstał w ramach współpracy Deloitte Digital z FCB Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media. Działania PR koordynuje Hill+Knowlton Strategies.

  • 1

16 kwietnia 2018