Biżuteria inspirowana młodzieżowymi filmami – Pandora z kolekcją Król Lew, a teraz Harry Potter
  • 1
  • 1
16.08.2019

Biżuteria inspirowana młodzieżowymi filmami – Pandora z kolekcją Król Lew, a teraz Harry Potter

14 sierpnia marka biżuterii Pandora ogłosiła współpracę z Warner Bros. Consumer Products. Jej wynikiem będzie wprowadzenie kolekcji nawiązującej do powieści o Harrym Potterze. Od lipca we współpracy z Disneyem marka oferuje również charmsy, zawieszki i bransoletkę inspirowane „Królem Lwem”.

Kolekcja Harry Potter x Pandora będzie dostępna w sprzedaży od 28 listopada 2019 r. Ogłosili to Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, główni projektanci marki.

W ręce miłośników duńskiego brandu biżuterii trafi linia dwunastu ręcznie wykańczanych elementów inspirowanych postaciami i symbolami z filmów o młodym czarodzieju.

Harry Potter wniósł radość i wiarę w magię w życie kilku pokoleń czytelników. Także fani naszej marki już od dłuższego czasu dopytywali o tę kolekcję. Biżuteria Pandora odzwierciedla i ożywia osobiste historie, a poszczególne elementy symbolizują przyjaźń, miłość i odwagę – wartości, o których niemało możemy przeczytać w kolejnych częściach Harry’ego Pottera – skomentował nową współpracę Stephen Fairchild, dyrektor kreatywny Pandory.

W związku z lipcową premierą nowej wersji „Króla Lwa” Pandora zaoferowała również okolicznościową biżuterię. Simba, Nala, Mufasa, Timon i Pumba stali się motywami w kolekcji o symbolicznym przesłaniu przyjaźni, miłości, rodziny, tożsamości i odwagi.

Związki marki z popkulturowymi filmami dla młodych odbiorców potwierdza także jej niedawny wybór ambasadorki. Została nią Millie Bobby Brown, znana jako odtwórczyni roli Eleven w serialu Netflixa „Stranger Things”.

Kontrakt podpisano na dwa lata. W sesji wykonanej przez fotografa mody Cassa Birda aktorka i aktywistka pokazała wybrane elementy kolekcji, która będzie dostępna w sprzedaży w październiku.

  • 1

Millie Bobby Brown w sesji dla marki Pandora

16 sierpnia 2019

14 sierpnia 2019