Biżuteria inspirowana młodzieżowymi filmami – Pandora z kolekcją Król Lew, a teraz Harry Potter - Marketing przy Kawie
Biżuteria inspirowana młodzieżowymi filmami – Pandora z kolekcją Król Lew, a teraz Harry Potter
  • 1
  • 1
16.08.2019

Biżuteria inspirowana młodzieżowymi filmami – Pandora z kolekcją Król Lew, a teraz Harry Potter

14 sierpnia marka biżuterii Pandora ogłosiła współpracę z Warner Bros. Consumer Products. Jej wynikiem będzie wprowadzenie kolekcji nawiązującej do powieści o Harrym Potterze. Od lipca we współpracy z Disneyem marka oferuje również charmsy, zawieszki i bransoletkę inspirowane „Królem Lwem”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 sierpnia 2019

14 sierpnia 2019