Biznesmen na nasłuchu - Marketing przy Kawie
Biznesmen na nasłuchu
  • 0
  • 3
7.09.2010

Biznesmen na nasłuchu

Prezesi, dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści i osoby wykonujące wolne zawody – łączą ich ponadprzeciętne zarobki, specyficzne zachowania konsumenckie, możliwość wpływania na decyzje zakupowe w firmie. Są idealnymi odbiorcami produktów markowych, wysokiej jakości. Radia słuchają dłużej niż inni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2010

„Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – badaj swoje dziecko” – kampania Fundacji Orimari

1 września rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – badaj swoje dziecko” Fundacji Orimari. Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne jest przeprowadzanie okresowych, profilaktycznych badań medycznych u dzieci (przynajmniej do 16. roku życia). Każde dziecko co najmniej raz do roku powinno mieć wykonane podstawowe badania. Wczesne wykrycie choroby umożliwia rozpoczęcie leczenia w początkowym stadium, co daje największe szanse na wyleczenie dziecka. Media do kampanii zaplanował oraz zakupił dom mediowy Equinox Polska.