Biura podróży najpopularniejsze w dyskusjach medialnych – raport IMM
  • 0
  • 3
23.07.2015

Biura podróży najpopularniejsze w dyskusjach medialnych – raport IMM

Z którym biurem podróży wyjechać na wymarzone wakacje? Jak wskazują dane Instytutu Monitorowania Mediów, w dyskusjach medialnych jako argumenty na rzecz wyboru danego touroperatora pojawiają się: oferta miejsc wyjazdów, ceny, ale też wiarygodność czy bezpieczeństwo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2015

Lubimy angażować się w akcje lokalne, ale nie wiemy, jak to robić – wyniki badania

Połowa respondentów czuje się mocno związana z miejscowością, w której mieszka. Silną więź z całym krajem deklaruje 43% osób przebadanych przez 4P Research Mix. Siedmiu na dziesięciu badanych uważa, że podejmowanie działań na rzecz społeczności lokalnej jest przejawem patriotyzmu, ale co szósty respondent nie zaangażował się w ubiegłym roku w żadną akcję lokalną.