Bitwa Smaków Lay’s 2025 ma połączyć pokolenia- Marketing przy Kawie
Maciej Musiał, Krzysztof Ibisz i HiHania w Bitwie Smaków Lay’s
  • 0
  • 2
3.02.2025

Maciej Musiał, Krzysztof Ibisz i HiHania w Bitwie Smaków Lay’s

Tegoroczna Bitwa Smaków Lay’s ma połączyć różne pokolenia. Do udziału w akcji zostali zaproszeni Maciej Musiał, Krzysztof Ibisz oraz HiHania (influencerka z grupy Genzie). Każde z nich pełni rolę ambasadora jednego ze smaków.

Bitwa Smaków Lay’s 2025 rozgrywa się pomiędzy smakami: Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami oraz Chorizo z cebulką. Głosujący będą walczyć o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.

Bitwa Smaków Lay's 2025

Bitwa Smaków Lay’s 2025

Gwiazdy zachęcają swoich fanów do głosowania na smak, który najbardziej przypadł im do gustu. Dobór ambasadorów ma na celu dotarcie do szerokiej grupy wiekowej i zaangażowanie każdego do wybrania swojej ulubionej paczki.

To wyjątkowa kampania nie tylko z powodu mechanizmu oraz udziału gwiazd. Poprzez Bitwę Smaków rozszerzamy ofertę, ale przede wszystkim angażujemy konsumentów w kreowanie historii naszej marki. Chcemy być bliżej miłośników Lay’s, dając im możliwość decydowania o przyszłości naszych smaków – mówi Julia Pryimak, senior brand managerka Lay’s.

Głosowanie rozpoczyna się 3 lutego i potrwa do 6 kwietnia 2025 r.

Aby wziąć w nim udział, należy zeskanować kod QR z promocyjnej paczki, który przekieruje do platformy Joy PepsiCo. Tam można oddać głos na wybrany przez siebie smak.

Ponadto marka organizuje konkurs, w którym można wygrać:

  • vouchery na wakacje,
  • smartfony,
  • kartony chipsów Lay’s.

Aby mieć szansę na wygraną, należy zagłosować na jeden z trzech smaków i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Kampania jest realizowana w różnych kanałach komunikacji – od telewizji po media społecznościowe. Na interaktywnym muralu przy ul. Chmielnej w centrum Warszawy będzie można obserwować wynik głosowania w czasie rzeczywistym, a także oddać głos na wybrany smak.

Za opracowanie strategii komunikacji oraz stworzenie idei kreatywnej odpowiada agencja Sips & Bites ze wsparciem lokalnym agencji Cut The Mustard. Działania konkursowe realizuje agencja reklamowa Avanti. Strategia mediowa, planowanie oraz zakup mediów zostały powierzone agencji Zenith Polska.

Bitwa Smaków Lay's 2025 promowana przez Macieja Musiała, Krzysztofa Ibisza i HiHanię

Bitwa Smaków Lay’s 2025 promowana przez Macieja Musiała, Krzysztofa Ibisza i HiHanię

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 lutego 2025