Big Power jest Media Trendy
  • 0
  • 1
17.03.2006

Big Power jest Media Trendy

Projekt Big Power – kampania ogólnopolska w dziennikach regionalnych – zdobył nagrodę główną w konkursie MEDIA TRENDY w kategorii autopromocja medium – media ogólnopolskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Wielkie BUDZENIE WIOSNY

Obudź Wiosnę to optymistyczna kampania, której jedynym celem jest manifestacja OPTYMIZMU w tej szaroburej codzienności. W kampanii może wziąć udział każdy bez względu na wiek, płeć czy przekonania. Chodzi jedynie o to, aby obudzić w sobie optymizm i radość. Tegoroczną akcję nakręcają z House i salonami Zibi również: Onet.pl, Gazeta Wyborcza, Roxy FM, SerwisKariery.pl oraz Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach. Więcej informacji o kampanii na stronie: www.obudzwiosne.pl.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Wystawa ABSOLUT MIASTA jedzie w Polskę

Prezentowana w grudniu 2005 r. w Warszawie wystawa zdjęć ABSOLUT MIASTA cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród osób otwartych na sztukę i nowatorskie, świeże spojrzenie na świat. Marka ABSOLUT postanowiła zaprezentować swoją kolekcję zdjęć w pozostałych dużych miastach Polski. W marcu, kwietniu i maju tego roku wystawa ABSOLUT MIASTA odwiedzi Kraków, Tychy, Katowice, Gliwice, Wrocław, Bytom, Poznań, Łódź, Szczecin, Sopot, Gdańsk i ponownie Warszawę.