Big Milk rozpoczyna wakacyjną kampanię „Joyo” (wideo)
  • 6
  • 1
13.05.2016

Big Milk rozpoczyna wakacyjną kampanię „Joyo” (wideo)

„Joyo” to hasło wakacyjnej kampanii marki Big Milk. Promowana jest w niej loteria patyczkowa, w której można wygrywać lody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

9 błędów podczas projektowania opakowań – sprawdź, czy je popełniasz

„Opakowanie sprzedaje” to często powtarzana teza, z którą zgadza się większość brand managerów. Choć jest ona słuszna, to najczęściej mylnie jest utożsamiana wyłącznie z opakowaniami jednostkowymi produktów, np. czekolad czy jogurtów. Tymczasem to, w jaki sposób prezentuje się produkt na półce, bardzo często zależy od opakowania zbiorczego. Jego ulepszenie może mieć znaczny wpływ na sprzedaż!
(Artykuł promocyjny)