Big Milk z nową platformą kreatywną
  • 1
  • 1
12.06.2018

Big Milk z nową platformą kreatywną

Marka Big Milk rozpoczęła kampanię wizerunkową w ramach nowej platformy kreatywnej „Małe rzeczy są Big”. Celem jest zwrócenie uwagi na codzienne drobnostki, które dają szczęście tu i teraz.

Big Milk zachęca, aby dostrzegać drobne przyjemności, niepozorne radości i małe sukcesy, które spotykają nas każdego dnia. Mogą one pozytywnie wpłynąć na nastrój. Dzięki nim życie nabiera barw i sensu – przekonuje marka.

Kampania prowadzona jest Internecie, w tym w social media. Online emitowany jest 30-sekundowy spot. W lipcu planowane są aktywności w kolejnych kanałach.

Stworzeniem koncepcji, kreacji, realizacją kampanii, w tym produkcją wideo do Internetu i planowaniem mediów w ramach działań na Facebooku zajęła się agencja IQ Marketing. Planowanie i zakup mediów w kampanii internetowej: Mindshare.

  • 1
 

12 czerwca 2018