Bieliźniana sesja matek w projekcie fotograficznym Change Lingerie i „More than size”
  • 0
  • 5
29.05.2019

Bieliźniana sesja matek w projekcie fotograficznym Change Lingerie i „More than size”

Marka bieliźniarska Change Lingerie Polska i łotewski magazyn internetowy dla kobiet „More than size” tuż przed Dniem Matki zaprezentowały efekty sesji zdjęciowej „Kobieta – mama”. Modelkami zostały matki.

Na zdjęciach zobaczyć można kobiety o różnych sylwetkach, pozujące w bieliźnie Change Lingerie. U ich boku ukazano dzieci – te dorosłe, kilkuletnie, jak i niemowlęta.

Jak przekonują marki, w projekcie fotograficznym uczestniczyły mamy, które szanują swoje ciała takimi, jakie są.

  • 5

Źródło: Change Lingerie Polska, Facebook

Źródło: Change Lingerie Polska, Facebook

Źródło: Change Lingerie Polska, Facebook

Źródło: Change Lingerie Polska, Facebook

Źródło: Change Lingerie Polska, Facebook

Andersen

4 tygodnie temu

Chyba jednak wolałbym zobaczyć reklamę z kimś, kto DBA o ciało a nie je "szanuje jakim jest"

Ulka

4 tygodnie temu

@Andersen: Skąd pomysł, że nie dbają o ciało? Bo mają kilka fałdek i wagę nieidealną? Co za nietolerancyjne podejście. Znam mężczyzn, którzy mają takie ciała bez urodzenia dzieci ale ich w żaden sposób nie krytykuję.

Andersen

4 tygodnie temu

Nie obchodzi mnie kogo znasz.
Dyskutujemy o tym co jest napisane.
A jest napisane:
"w projekcie fotograficznym uczestniczyły mamy, które szanują swoje ciała takimi, jakie są".

29 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
29.05.2019

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję. Badanie Salesforce

W 2019 r. dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać konkurencyjność lub zapewnić wzrost, niezbędne są inwestycje w rozwiązania oraz technologie wspomagające działania rynkowe: sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Nakłady na te cele w ciągu trzech lat mają wzrosnąć kilkakrotnie – wynika z raportu Salesforce: „Small and Medium Business Trends”.