Triumph z Małgorzatą Sochą w kampanii - Marketing przy Kawie
„Bielizna, której nie poczujesz” – Małgorzata Socha w kampanii marki Triumph
  • 1
  • 3
2.10.2024

„Bielizna, której nie poczujesz” – Małgorzata Socha w kampanii marki Triumph

Triumph rusza z kampanią kolekcji Body Make-Up Illusion. Jej ambasadorką została Małgorzata Socha. Popularną aktorkę będzie można zobaczyć m.in. na nośnikach OOH w największych miastach czy witrynach salonów Triumph w całej Polsce. Kampania Body Make-Up Illusion będzie także obecna w telewizji, radiu i prasie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2024