Hoka i spot z bieganiem po górach - Marketing przy Kawie
Bieganie po górach pokazane z perspektywy szybującego sokoła – spot marki Hoka
  • 2
  • 1
8.07.2024

Bieganie po górach pokazane z perspektywy szybującego sokoła – spot marki Hoka

Spot marki butów biegowych Hoka „Bird’s Eye” pokazuje grupę biegaczy przemierzających francuskie Alpy. To nawiązanie do dziedzictwa marki założonej przez Francuzów w Kalifornii.

Pierwsze kadry spotu marki Hoka pokazują widok z perspektywy sokoła, który zbliża się do biegaczy przemierzających szczyty górskie. W tle słychać rockową muzykę amerykańskiego piosenkarza Eamona.

Następnie kamera przechodzi nad oszałamiającym górskim krajobrazem. Poniżej widać kolejnych biegaczy, którzy biegną przez różnorodne tereny: lasy, brzeg jeziora, a na końcu docierają do asfaltowej drogi.

Spot pojawi się w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Kampania obejmie też reklamę zewnętrzną oraz media własne. Sprzedaż marki Hoka w 2023 r. przekroczyła 1 mld dol.

Działania są kolejną odsłoną serii „Fly Human Fly” (agencja FCB), która pokazywała różnorodność społeczności biegaczy.

Obecną kampanię „Bird’s Eye” przygotowała agencja Anomaly.

  • 1
Bieganie po górach pokazane z perpektywy szybującego sokoła - spot marki Hoka

Bieganie po górach pokazane z perpektywy szybującego sokoła - spot marki Hoka

5 lipca 2024