Bieg po Euro - Program motywacji sprzedaży w kanale B2B dla Franke Polska
  • 0
  • 1
18.10.2007

Bieg po Euro – Program motywacji sprzedaży w kanale B2B dla Franke Polska

Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produkty Franke z określonych grup produktowych. Celem akcji jest motywacja sprzedaży, podniesienie świadomości marki oraz wzmacnianie relacji biznesowych w kanale B2B.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Sieć reklamowa IDMnet coraz mocniejsza

W zbliżającą się 10-tą rocznicę swojego funkcjonowania, sieć reklamy internetowej IDMnet znacząco wzmacnia swoją pozycję na rynku reklamy on-line. W ostatnich dniach spółka podpisała umowy, dzięki którym pozyskała istotnych partnerów z branży budowlanej, turystycznej, zdrowotnej i rozrywkowej. Zapewni to dynamiczny rozwój produktów tematycznych oferowanych przez sieć oraz stworzenie ofert w obszarach dotychczas nieobsługiwanych przez spółkę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Nowe wyzwania – nowy Informator Kariera

W dobie intensywnych zmian na rynku pracy, które należy poznać i zaakceptować Grupa Modus wydała najnowszy Informator Kariera 2007/2008. Publikacja trafiła już na większość uczelni wyższych w Polsce. Tegoroczne wydanie Informator ma pomóc studentom, absolwentom, pracującym oraz wszystkim aktywnie dokształcającym się i szukającym dodatkowych kwalifikacji, stawić czoła wyzwaniom, jakie czekają na nich na drodze ich własnej kariery.