- 0
- 4
Biedronka przygotowała Fan Collection w stylu Warhola
Na kolekcji ubrań sygnowanych przez Biedronkę znalazła się m.in. serigrafia inspirowana obrazami Andy’ego Warhola oraz Józefa Chełmońskiego.
Do współpracy przy Fan Collection Biedronka zaprosiła markę streetwearową Diamante, która łączy hiphopowy vibe z miejską sztuką i ironią. Projektanci marki dostali pełną swobodę w interpretacji logo Biedronki. W kolekcji jest np.:
- serigrafia inspirowana „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola, gdzie miejsce ikonicznej twarzy Monroe zajęła biedronka,
- reinterpretacja obrazu „Bociany” Józefa Chełmońskiego, gdzie to nie ptaki, lecz biedronki unoszą się nad wiejskim pejzażem.
- 3
– Przy tworzeniu kolekcji chcieliśmy połączyć humorystyczny wizerunek marki z logo Biedronki i stworzyć coś kolorowego, pozytywnego, a jednocześnie zaskakującego. Biedronka dała nam pełną swobodę, co zaowocowało projektami, które zostały zaakceptowane niemal bez zmian. To dla nas sygnał, że udało się uchwycić wspólny vibe. Mogę śmiało powiedzieć, że to najciekawsza i najmniej oczywista współpraca w historii naszego brandu, a nam zależy na tym, by ciągle zaskakiwać odbiorcę – mówi Tomasz Grande, prezes zarządu Diamante.
W kolekcji dostępne są t-shirty, bluzy, skarpetki, bokserki i piżamy męskie. Oferta będzie dostępna w wybranych sklepach sieci od 30 października do 12 listopada lub do wyczerpania zapasów.







