- 0
- 1
Biedronka sponsorem podcastu Joanny Okuniewskiej
Sieć Biedronka, właściciel marki własnej produktów higienicznych Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska.
Obydwa odcinki dotyczą trudnego czasu kobiecej codzienności – menstruacji. Femina oferuje środki higieniczne dla kobiet, m.in. tampony, podpaski i wkładki higieniczne. Marka angażowała się w walkę z ubóstwem menstruacyjnym we współpracy z Akcją Menstruacja.
– W tym roku szkolnym, już po raz czwarty, tysiące polskich uczennic znajdą w szkolnych toaletach bezpłatne podpaski, tampony i wkładki marki Femina. W aktualnej edycji programu bierze udział 650 placówek, w których uczy się 121 tys. osób menstruujących. Kontynuacją naszych działań pomocowych i budujących świadomość okołomenstruacyjną jest współpraca Feminy z Joanną Okuniewską. Dzięki niej mamy możliwość dotrzeć do jak największej grupy kobiet i dziewcząt – mówi Julia Dmytryszyna, menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
Podcasty Okuniewskiej od początku istnienia utrzymują się w czołówce rankingów słuchalności podcastów Spotify i Apple Podcasts w Polsce
Łącznie mają ponad 20 mln odsłuchań na wszystkich platformach podcasterskich.
- Pierwszy odcinek podcastu (24 listopada) przedstawił miesiączkę jako odwieczny symbol kobiecości i dojrzewania, celebrowany w różnych kulturach. Jego celem jest wsparcie szczególnie młodych dziewcząt w zrozumieniu, że menstruacja to naturalny proces. Od wieków łączy kobiety i nie jest tematem tabu.
- W drugim odcinku (22 grudnia) podcasterka doradzi, jak podczas okresu zadbać o siebie. Słuchaczki poznają listę ciekawych książek, seriali czy jedzenia. Joanna Okuniewska podpowie również, jak ten trudny czas umilić nastolatkom oraz poruszy kwestie związane z ich dojrzewaniem.
- 1