Biedronka Simulator popularny na Robloxie - Marketing przy Kawie
Biedronka Simulator przez chwilę wśród tysiąca największych gier na Robloxie
  • 0
  • 2
21.11.2024

Biedronka Simulator przez chwilę wśród tysiąca największych gier na Robloxie

W październiku Biedronka uruchomiła sklep w wirtualnym świecie gry Roblox. Pozwala on użytkownikom wcielić się w role pracowników lub klientów sklepu sieci. Gra w niecały miesiąc od uruchomienia i wygenerowała ponad 1,3 mln rozgrywek.

Biedronka Simulator to gra, w której celem jest utrzymanie sklepu oraz zadbanie o jego nieprzerwaną pracę. Wymaga to od użytkowników współpracy zespołowej i zaangażowania ze strony wszystkich graczy na serwerze.

Gra w niecały miesiąc od uruchomienia wygenerowała ponad 1,3 mln zagrań. Symulator cieszy się również uznaniem wśród graczy – 96% z nich zostawiło pozytywną ocenę. Zaangażowanie użytkowników przełożyło się na popularność grupy Biedronka_Polska na Robloxie. Już teraz jest tam aktywnych ponad 42 tys. osób.

W szczytowym momencie gra zakwalifikowała się do grona tysiąca największych gier na Robloxie globalnie. Wszystkich gier na tej platformie jest około 40 mln.

Użytkownicy w ramach aktywności w grze mogą:

  • dostarczać świeże produkty do sklepu z pobliskiego magazynu,
  • obsługiwać kasy,
  • dbać o czystość,
  • wykładać produkty na półki,
  • wypiekać chleb,
  • pomagać klientom znaleźć odpowiednie działy.

W grze pojawiały się także postaci z Gangu Produkciaków. Po zebraniu wszystkich gracze mogli odebrać dodatkową naklejkę w zakończonej niedawno aktywacji konsumenckiej.

– Gaming ma emocjonalne i funkcjonalne przewagi nad innymi kanałami komunikacji. Dla młodych jest ulubioną formą rozrywki, a dla marek niezwykle atrakcyjnym sposobem na realizację celów biznesowych na dowolnych etapach ścieżki konsumenckiej – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales w agencji Gameset.

Świat w grze to jedno z wielu narzędzi gaming marketingu, które w naturalny sposób buduje relację marki z młodym odbiorcą. Do tego w formie zabawy. Nie było więc lepszego momentu na jego uruchomienie niż kampania Gangu Produkciaków, w której marka zachęca: „Zamień zakupy w przygodę!” – dodaje.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Gameset (Grupa Lifetube).

  • 2
Biedronka Simulator

Biedronka na platformie Roblox

Biedronka Simulator

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 listopada 2024