- 0
- 2
Biedronka Simulator przez chwilę wśród tysiąca największych gier na Robloxie
W październiku Biedronka uruchomiła sklep w wirtualnym świecie gry Roblox. Pozwala on użytkownikom wcielić się w role pracowników lub klientów sklepu sieci. Gra w niecały miesiąc od uruchomienia i wygenerowała ponad 1,3 mln rozgrywek.
Biedronka Simulator to gra, w której celem jest utrzymanie sklepu oraz zadbanie o jego nieprzerwaną pracę. Wymaga to od użytkowników współpracy zespołowej i zaangażowania ze strony wszystkich graczy na serwerze.
Gra w niecały miesiąc od uruchomienia wygenerowała ponad 1,3 mln zagrań. Symulator cieszy się również uznaniem wśród graczy – 96% z nich zostawiło pozytywną ocenę. Zaangażowanie użytkowników przełożyło się na popularność grupy Biedronka_Polska na Robloxie. Już teraz jest tam aktywnych ponad 42 tys. osób.
W szczytowym momencie gra zakwalifikowała się do grona tysiąca największych gier na Robloxie globalnie. Wszystkich gier na tej platformie jest około 40 mln.
Użytkownicy w ramach aktywności w grze mogą:
- dostarczać świeże produkty do sklepu z pobliskiego magazynu,
- obsługiwać kasy,
- dbać o czystość,
- wykładać produkty na półki,
- wypiekać chleb,
- pomagać klientom znaleźć odpowiednie działy.
W grze pojawiały się także postaci z Gangu Produkciaków. Po zebraniu wszystkich gracze mogli odebrać dodatkową naklejkę w zakończonej niedawno aktywacji konsumenckiej.
– Gaming ma emocjonalne i funkcjonalne przewagi nad innymi kanałami komunikacji. Dla młodych jest ulubioną formą rozrywki, a dla marek niezwykle atrakcyjnym sposobem na realizację celów biznesowych na dowolnych etapach ścieżki konsumenckiej – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales w agencji Gameset.
– Świat w grze to jedno z wielu narzędzi gaming marketingu, które w naturalny sposób buduje relację marki z młodym odbiorcą. Do tego w formie zabawy. Nie było więc lepszego momentu na jego uruchomienie niż kampania Gangu Produkciaków, w której marka zachęca: „Zamień zakupy w przygodę!” – dodaje.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Gameset (Grupa Lifetube).
- 2