„Biblia brandingu” teraz w Polsce! - Marketing przy Kawie
„Biblia brandingu” teraz w Polsce!
  • 0
  • 1
22.02.2005

„Biblia brandingu” teraz w Polsce!

Na początku lutego podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska miała miejsce premiera pierwszego polskiego albumu Superbrands, nazwanego przez światowe media „biblią brandingu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2005

Poleć za darmo z MediaLink.pl i Pasazer.com

MediaLink.pl (www.medialink.pl), branżowy serwis internetowy poświęcony tematyce mediów, reklamy, marketingu, PR i telekomunikacji, objął patronat nad zabawą portalu podróżniczego Pasazer.com (www.pasazer.com), w której do wygrania są darmowe bilety lotnicze. Akcja ma na celu wykreowanie wizerunku serwisu Pasazer.com jako najlepszego miejsca w sieci, w którym można uzyskać informacje na temat rynku lotniczego w Polsce i na świecie, w tym w szczególności informacji na temat tanich linii lotniczych. Oba serwisy współpracują od grudnia.