Biało-czerwoni przechodzą na Ty. Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej 
  • 0
  • 2
29.11.2022

Biało-czerwoni przechodzą na Ty. Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej 

Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 r. została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje: Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52879 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje, nawet więcej niż rok temu. Zaskoczenie w badaniu Shopping Index za III kw. 2022

Wzrost kosztów życia, obawy geopolityczne i ograniczenia w łańcuchach dostaw nadal nie oszczędzają światowego handlu online. Według najnowszej odsłony Salesforce Shopping Index globalna sprzedaż online spadła (w ujęciu globalnym) o 2% rok do roku w trzecim kwartale 2022 r. Liczba osób dokonujących zakupów przez internet (-4%) wraz z wartością zamówień (-5%) spadła w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci na całym świecie pozostają ostrożni w wydawaniu pieniędzy – dane globalne.