Biała księga digitalu – ostatnia publikacja w ramach dialogu branżowego już dostępna
  • 0
  • 1
26.11.2020

Biała księga digitalu – ostatnia publikacja w ramach dialogu branżowego już dostępna

Rozdział Digital jest dziesiątą i ostatnią publikacją w ramach Białej księgi branży i dialogu branżowego. Zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku dialogu przez przedstawicieli reklamodawców i agencji.

Celem dialogu i Białej księgi jest edukacja i popularyzacja dobrych praktyk, które mają istotne znaczenie dla sektora komunikacji z punktu widzenia rozwoju branży, efektywności komunikacji i samych przetargów.

Klienci wiele razy kończyli procesy przetargowe z przekonaniem, że nie udało się im zrealizować swoich celów – jakościowych czy kosztowych. Agencje natomiast przechodziły przez proces przetargowy z przekonaniem, że cele klienta są niejasne, nie mówiąc o kosztownej długotrwałej procedurze. Co zatem nie działa w procesach przetargowych naszej branży? Słaba lub niewystarczająca komunikacja, ograniczona informacja, wieloetapowe zadania do wykonania, które wydłużają proces, generują koszty po obu stronach, a i tak nie gwarantują „trafienia” w oczekiwania?

Czy naprawdę jako jedyna branża nie potrafimy realizować przetargów w sposób efektywny? To były główne pytania, który stanęły u podstaw całego dialogu i naszych spotkań w grupie digital – mówi Tomasz Tomczyk, lider grupy digital ze strony agencji, business expert & manager, prezes zarządu K2 w latach 2013–2019.

Biała księga digital zawiera rekomendowane modele przetargowe, gotowe wzory dokumentów i inne pomocne w codziennej pracy narzędzia, z których każda firma, niezależnie od wielkości, może czerpać wiedzę i inspirację, jak skutecznie zorganizować przetarg. Mamy przekonanie, że wypracowane standardy poprawią efektywność przetargów w obszarze digital, ich szybkość, transparentność, koszty przeprowadzenia, nie osłabiając przy tym koncentracji na warunkach komercyjnych i jakości kupowanych usług – uzupełnia Marcin Wocial, lider grupy digital ze strony klientów, kierownik ds. zakupów marketingowych i ogólnych P4.

Biała księga digital wraz z załącznikami jest dostępna na stronie www.dobryprzetarg.com.pl.

Organizatorzy i partnerzy dialogu branżowego: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML

Partnerzy:

  • Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
  • Polski Klub Brandingu SAR
  • IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
  • Związek Firm Public Relations ZFPR
  • OFBOR Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku
  • Klub Agencji Eventowych SAR
  • Klub Producentów Reklamowych SAR
  • Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT
  • Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE
  • Konfederacja Lewiatan
  • AMS
  • 1
Biała księga digitalu

Powstała Biała księga digitalu

26 listopada 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2020

Szczepan Twardoch mówi o „żenująco głupim i pięć razy za długim” spocie promującym polską literaturę za granicą

Instytut Książki zaprezentował film „New Books from Poland 2020”. Ma on być światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów, przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule. Spot ostro skrytykował Szczepan Twardoch, którego „Pokora” znalazła się w tym zestawieniu.