„Bez wody nie ma Ż” – Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniają się profilami na Facebooku
  • 1
  • 1
19.03.2021

„Bez wody nie ma Ż” – Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniają się profilami na Facebooku

18 marca Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniły się profilami w social media. Marka piwna pokazuje u siebie wodę i odwrotnie – producent wody zamieścił u siebie piwo. Obu towarzyszy podpis „Bez wody nie ma Ż”.

Wyjaśnienie akcji ma nastąpić 22 marca, w Światowy Dzień Wody. Z komentarzy zamieszczonych pod postami wynika, że może chodzić też o wspólny projekt związany z kolebką obu firm – Żywiecczyzną.

  • 1
Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec

Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniły się profilami na Facebooku

18 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2021

„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek

Replens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.