„Bez wody nie ma Ż” – Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniają się profilami na Facebooku
  • 1
  • 1
19.03.2021

„Bez wody nie ma Ż” – Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniają się profilami na Facebooku

18 marca Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniły się profilami w social media. Marka piwna pokazuje u siebie wodę i odwrotnie – producent wody zamieścił u siebie piwo. Obu towarzyszy podpis „Bez wody nie ma Ż”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2021

„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek

Replens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.