„Bez spiny jem rośliny” – ruszyła kampania społeczna promująca weganizm
  • 1
  • 5
20.05.2019

„Bez spiny jem rośliny” – ruszyła kampania społeczna promująca weganizm

Polacy coraz chętniej sięgają po roślinne posiłki. Z raportu agencji IQS* wynika, że około 40% społeczeństwa ogranicza lub zupełnie eliminuje mięso z diety. Twórcy kampanii „RoślinnieJemy” rozpoczęli akcję „Bez spiny jem rośliny”. Ma ona pomóc konsumentom w znajdowaniu w największych sieciach handlowych ciekawych i łatwych do przyrządzenia roślinnych produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46706 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 maja 2019