„Bez LGBT+ nie ma Polski” – nowa kampania Agory
  • 0
  • 13
21.06.2021

„Bez LGBT+ nie ma Polski” – nowa kampania Agory

19 czerwca w mediach Agory rozpoczęła się kampania polegająca na wykluczeniu liter: L, G, B i T z tekstów. Do momentu startu Parady Równości w Warszawie liter tych brakowało na portalach i w serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet oraz w mediach społecznościowych tego wydawcy. Twórcy akcji chcą w ten sposób pokazać, że „Bez LGBT+ nie ma Polski”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50654 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

RPG

4 miesiące temu

"Bez LGBT+ nie ma Polski" - brzmi jak groźba.

21 czerwca 2021

18 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
18.06.2021

Tyskie postawi Hiszpanom piwo, jeśli Polska wygra mecz

„Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na ty przechodzimy niezależnie od wyniku” – animacja reklamowa z tym hasłem pojawi się 18 czerwca wieczorem. Będzie wyświetlana również 19 czerwca na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią. W ten sposób marka zachęca Hiszpanów do przejścia na ty i motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju.