Beyoncé w nostalgicznym spocie marki Levi's - Marketing przy Kawie
Beyoncé w nostalgicznym spocie marki Levi's
  • 1
  • 1
30.09.2024

Beyoncé w nostalgicznym spocie marki Levi’s

Beyoncé wystąpiła w globalnym spocie marki Levi’s „Reiimagine”, inspirowanym dziedzictwem marki i miejscem produktu w kulturze.

Kampania reinterpretuje kilka najbardziej kultowych reklam marki i przenosi je do współczesności. Spot jest inspirowany reklamą „Launderette” z 1985 r. i piosenką „I Heard It Through the Grapevine”. O współpracy mówiło się, od kiedy Beyoncé wspomniała o marce w swoim nowym albumie „Cowboy Carter”.

– Moja piosenka „Levii’s Jeans” celebruje to, co uważam za najlepszy amerykański uniform – coś, co wszyscy nosimy z dumą. Jestem zaszczycona, że mogę współpracować z marką Levi’s, aby stworzyć kwintesencję amerykańskiej ikonografii. Dżins był często postrzegany przez męski pryzmat, więc ta nowa kampania, która celebruje kultową kobiecą perspektywę, jest dla mnie ważna. Z niecierpliwością czekam na innowacyjne odkrywanie zbieżności naszych wizji w kontekście wzmacniania pozycji kobiet i honorowania ich siły – powiedziała Beyoncé.

Globalna kampania rozpoczęła się 30 września. Obejmie telewizję, out-of-home, media internetowe, media społecznościowe, prasę drukowaną, aktywacje marki i limitowane produkty. Rozpoczęła się od projekcji cyfrowych w San Francisco, Houston, Chicago, Nowym Jorku, Atlancie, Paryżu, Londynie i Berlinie.

Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez De la Revolućion/Prettybird.

  • 1
Beyoncé w nostalgicznym spocie marki Levi's

Beyoncé w nostalgicznym spocie marki Levi's

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 września 2024

27 września 2024