- 1
- 1
Beyoncé w nostalgicznym spocie marki Levi’s
Beyoncé wystąpiła w globalnym spocie marki Levi’s „Reiimagine”, inspirowanym dziedzictwem marki i miejscem produktu w kulturze.
Kampania reinterpretuje kilka najbardziej kultowych reklam marki i przenosi je do współczesności. Spot jest inspirowany reklamą „Launderette” z 1985 r. i piosenką „I Heard It Through the Grapevine”. O współpracy mówiło się, od kiedy Beyoncé wspomniała o marce w swoim nowym albumie „Cowboy Carter”.
– Moja piosenka „Levii’s Jeans” celebruje to, co uważam za najlepszy amerykański uniform – coś, co wszyscy nosimy z dumą. Jestem zaszczycona, że mogę współpracować z marką Levi’s, aby stworzyć kwintesencję amerykańskiej ikonografii. Dżins był często postrzegany przez męski pryzmat, więc ta nowa kampania, która celebruje kultową kobiecą perspektywę, jest dla mnie ważna. Z niecierpliwością czekam na innowacyjne odkrywanie zbieżności naszych wizji w kontekście wzmacniania pozycji kobiet i honorowania ich siły – powiedziała Beyoncé.
Globalna kampania rozpoczęła się 30 września. Obejmie telewizję, out-of-home, media internetowe, media społecznościowe, prasę drukowaną, aktywacje marki i limitowane produkty. Rozpoczęła się od projekcji cyfrowych w San Francisco, Houston, Chicago, Nowym Jorku, Atlancie, Paryżu, Londynie i Berlinie.
Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez De la Revolućion/Prettybird.
- 1