- 2
- 6
Beyoncé w drugiej odsłonie kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
Marka Levi’s rozpoczęła kolejny rozdział kampanii „Reiimagine”. Nawiązuje w niej do dziedzictwa marki i prezentuje artystyczną wizję piosenkarki Beyoncé.
Kampania składa się z kilku odsłon, które reinterpretują kultowe reklamy marki Levi’s. Po pierwszej – „Launderette”, inspirowanej słynną reklamą z 1985 r., nadszedł czas na nową wersję „Pool Hall” z 1991 r.
Oryginalna reklama z 1991 r.
W nowej wersji „Pool Hall” Beyoncé mierzy się w grze bilardowej z lokalnym mistrzem, w którego wcielił się Timothy Olyphant. Zarówno w filmie, jak i w sesji zdjęciowej artystka ma na sobie jeansy Ribcage Wide Leg, kamizelkę Braided Vest oraz trencz Spade. Film oraz towarzysząca mu sesja wizerunkowa mają podkreślać wszechstronność denimu i jego ponadczasowy charakter.
Za reżyserię ponownie, jak w przypadku „Launderette”, odpowiada Melina Matsoukas. Operatorem jest Marcell Rév, a sesję zdjęciową zrealizował fotograf Mason Poole. Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez de la Revolućion/Prettybird.
- 6