Beyoncé w drugiej odsłonie kampanii marki Levi’s „Reiimagine” - Marketing przy Kawie
Beyoncé w drugiej odsłonie kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
  • 2
  • 6
24.02.2025

Beyoncé w drugiej odsłonie kampanii marki Levi’s „Reiimagine”

Marka Levi’s rozpoczęła kolejny rozdział kampanii „Reiimagine”. Nawiązuje w niej do dziedzictwa marki i prezentuje artystyczną wizję piosenkarki Beyoncé.

Kampania składa się z kilku odsłon, które reinterpretują kultowe reklamy marki Levi’s. Po pierwszej – „Launderette”, inspirowanej słynną reklamą z 1985 r., nadszedł czas na nową wersję „Pool Hall” z 1991 r.

Oryginalna reklama z 1991 r.

W nowej wersji „Pool Hall” Beyoncé mierzy się w grze bilardowej z lokalnym mistrzem, w którego wcielił się Timothy Olyphant. Zarówno w filmie, jak i w sesji zdjęciowej artystka ma na sobie jeansy Ribcage Wide Leg, kamizelkę Braided Vest oraz trencz Spade. Film oraz towarzysząca mu sesja wizerunkowa mają podkreślać wszechstronność denimu i jego ponadczasowy charakter.

Za reżyserię ponownie, jak w przypadku „Launderette”, odpowiada Melina Matsoukas. Operatorem jest Marcell Rév, a sesję zdjęciową zrealizował fotograf Mason Poole. Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez de la Revolućion/Prettybird.

  • 6
Beyoncé w kampanii marki Levi’s „Reiimagine”

Beyoncé w kampanii marki Levi’s „Reiimagine”

Beyoncé w kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
Beyoncé w kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
Beyoncé w kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
Beyoncé w kampanii marki Levi’s „Reiimagine”
Beyoncé w kampanii marki Levi’s „Reiimagine”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lutego 2025