Beyoncé i Jay-Z w kampanii Tiffany’ego, która ma przyciągnąć młodszych konsumentów
  • 0
  • 2
31.08.2021

Beyoncé i Jay-Z w kampanii Tiffany’ego, która ma przyciągnąć młodszych konsumentów

Beyoncé stała się pierwszą czarnoskórą kobietą, która założyła słynny żółty diament Tiffany. Wokalistka wystąpi ze 128,5-karatowym kamieniem na szyi wraz z mężem Jayem-Z w kampanii reklamowej marki. Firma jubilerska chce w ten sposób dotrzeć do młodszej i bardziej zróżnicowanej publiczności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2021

TikTok oficjalnym partnerem medialnym mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn oraz partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

TikTok został oficjalnym partnerem medialnym zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn, a także nawiązał partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Na czas rozgrywek platforma wraz z PZPS przygotowała dla użytkowników aktywności, dzięki którym lepiej poznają polską reprezentację, będą mogli ją dopingować i tym samym jeszcze bardziej poczuć ducha sportowej rywalizacji.

30 sierpnia 2021