Betlej&Partners dla Fundacji Argos
  • 0
  • 1
21.04.2009

Betlej&Partners dla Fundacji Argos

Agencja reklamowa Betlej&Partners stworzyła kampanię reklamową dla Fundacji na rzecz bezdomnych kotów Argos.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2009

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2009

Polacy a recesja – umiarkowany optymizm

Polacy będą ciąć wydatki domowe w obliczu kryzysu, jeśli recesja dotknie ich osobiście. W pierwszej kolejności ograniczą kupno samochodu, podróży, sprzętu audio/video, wyposażenia domu. Nie wykluczają też oszczędności na prasie, rozrywce i kulturze – to najważniejsze wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich Internautów przez  DriveR – dział badań ZenithOptimedia. Tematem badania była recesja gospodarcza i jej wpływ na konsumpcję mediów.