Bestseller na przystankach – akcja Publio.pl - Marketing przy Kawie
Bestseller na przystankach – akcja Publio.pl
  • 0
  • 2
22.08.2013

Bestseller na przystankach – akcja Publio.pl

W połowie sierpnia wystartowała kampania promująca nowy e-book amerykańskiej pisarki Jodi Picoult, pt. „To, co zostało”. W ramach promocji na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście umieszczono plakaty z kodem QR. Po jego zeskanowaniu można bezpłatnie pobrać poprzednią powieść autorki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2013

21 sierpnia 2013